Søger du et job, hvor du får mulighed for at arbejde med indsatser, og takster, samt høj grad af indflydelse på visitationsprocessen. Så skal du læse videre her.

Lidt om os

Stentoft er et socialpsykiatrisk botilbud, og er en del af Psykiatri Plus A/S. Vi arbejder med mennesker med psykiske og sundhedsrelaterede udfordringer, sociale problemstillinger, personlighedsforstyrrelser, misbrug, demens mv.

Vores mission er klar. Vi eksisterer for at skabe trygge hjem for mennesker med behov for en specialiseret indsats, fordi vi tror på at alle har potentiale, som kan forløses ved at tænde et håb, og skabe udvikling uanset kompleksiteten af udfordringer og livshistorie.

På Stentoft bliver du en del af en arbejdsplads med faglig stolthed, hvor vi, hver dag, gør alt for at vores beboere har et godt og trygt hjem hos os. Vi arbejder vedvarende på at sikre et godt arbejdsmiljø, både i forhold til de fysiske rammer og det psykiske miljø. Der er derfor også et klart fokus på social kapital.

Jobbets indhold

Som koordinerende sagsbehandler skal du sikre, at Stentoft leverer et højt fagligt niveau til vores nuværende og kommende samarbejdspartnere. Du får ansvaret for kontakten til kommunerne i den indledende fase af visitationen, ansvar for at sikre indsats og takst hænger sammen, samt ansvar at vores serviceniveau overholdes.

  • Bistå bostedleder i oplysningsgrundlaget i takstforhandling
  • Udarbejde visitationsoplæg og takstvurderinger
  • Varetage vurderingen af målgruppe ved første henvendelse i samarbejde med bostedets leder
  • Varetage alle administrative opgaver i forbindelse med indskrivning af nye beboere
  • Sparre med dine kolleger i forhold til skriftlig status
  • Yde vejledning og rådgivning til beboerne i forbindelse med ansøgninger til det offentlige, privatøkonomi mv.
  • Vedligeholde diverse rapporteringssystemer så som pipeline/bosted ift. Dokumenter
  • Sikre vi udnytter kapaciteten bedst muligt, således vi ikke har ledige pladser for længe.
  • Du får høj grad af indflydelse på den fortsatte udvikling af vores visitationsprocedure.

Dine kompetencer

Du skal have en socialfaglig uddannelse og erfaring inden for myndighedsområdet. Derudover ser vi gerne, at du:

  • har erfaring med visitation fra myndighed
  • kendskab til indsat – behov og takst
  • har kendskab til lovgivning på området
  • kan formidle lovgivning i undervisningsøjemed til kolleger
  • er dygtig til dokumentation og systemforståelse
  • kan mestre både at sidde bag skrivebordet, og nå ud til beboerne på Stentoft.

Som person skal du arbejde struktureret og systematisk, være nysgerrig og undersøgende ift. den enkelte borgersag, og have en naturlig ro og autoritet - både i din tilgang til opgaveløsning og i din kommunikation og dit samvær med beboere, samarbejdspartnere og kolleger.

Er du interesseret?

Hvis du har spørgsmål til ansættelsesforhold mv., er du velkommen til at kontakte bostedsleder Mette Hvidbjerg-Hansen på telefon 25 75 35 65 eller pr. mail på: mhh@psykiatriplus.dk

Vi indkalder kandidater løbende til samtale med sidste ansøgningsfrist den 20-09-21. Du sender din ansøgning via ansøgningsknappen nedenfor.

Søg online

Vi glæder os til at høre fra dig.