Længes du efter at gøre en forskel?

 

Ønsker du at blive en nøgleperson i en virksomhed, der gør en forskel for mennesker med en psykisk sygdom? 

Så leder vi netop nu efter en dedikeret kundekonsulent, som skal understøtte vores vækstrejse.

Vores vision er at tilbyde Danmarks bedste vikarservice inden for socialpsykiatrien. Derfor får du som kundekonsulent en nøglefunktion i forhold til at levere fremragende kundeservice. Vi hjælper nogle af de mest udsatte og sårbare mennesker i Danmark, og det tager vi alvorligt, derfor er Kundeservice ikke blot en afdeling, men et helt mindset. Sammen med kundeservice bliver du ansvarlig for at sikre henholdsvis en høj leveringsgrad samt kunde- og vikartilfredshed.

Dine primære opgaver vil være:

  • Besvare indkomne opkald, og levere en enestående service til vores kunder og vikarer (vores kunder er kommuner, regioner og private)
  • Booking af vagter i vores bookingsystem
  • At matche vores erfarne og dygtige vikarer med vores kunders behov for assistance
  • At åbne for en behovsafdækkende dialog med kunden, og informere og vejlede om Psykiatri Plus ydelser
  • Opfølgning på kundehenvendelser

Vil du vækste med os?

I stillingen som kundekonsulent skal du trives med at opgavernes kompleksitet kan variere. Derfor søger vi en kollega, der motiveres af at dagen former sig efter kundernes behov, og at du står til rådighed derefter.

Som kundekonsulent er du dedikeret for at løse kundens behov, og du sætter en ære i altid at skabe og bevare den gode relation. Vi forventer at vores ny kollega i kundeservice har stærke kommunikationsevner og gennem din faglighed og din oprigtige lyst til at gøre en forskel, kan skabe tillid til vores kunder og vikarer fra første samtale.

Da vi er en virksomhed i vækst, har du som vores nye kundekonsulent også lyst til at være med på den rejse. Derfor sætter vi pris på, at du både er nysgerrig og omstillingsparat, og er med på, at vi er i udvikling, og løfter i flok.

I jobbet som kundekonsulent kan du se frem til følgende ansvar:

  • Telefonbetjening af kunder og vikarer
  • Booking af vagter i bookingsystem
  • Sikre dækning af akutvagter samt vagter på kontraktbasis
  • Administrative opgaver i forbindelse med eksisterende og nye kunder
  • Faglig funderet rådgivning, coaching og sparring i forhold til konkrete opgaver
  • Information og vejledning om Psykiatri Plus A/S Omsorgsydelser
  • Støtte og dialog mht. kundens udfordringer og dilemmaer
  • Opfølgning på eksisterende kunders behov og ydelser leveret af Psykiatri Plus
  • Løbende dække og drifte specialopgaver. Herunder mødeplanlægning, mødeafvikling, dokumentationsudarbejdelse samt løbende dialog og forventningsafstemning med henholdsvis kunder og vikarer

Dine faglige kompetencer og personlige kvalifikationer:

  • Du har dokumenteret erhvervserfaring inden for kundeservice og rådgivning af kunder
  • Dokumenteret viden eller erfaring inden for det socialpsykiatriske område er en fordel, men ikke et krav
  • Du løser dine opgaver med stort engagement og ansvarlighed, og du trives i en performancedrevet kultur med høje ambitioner
  • Du er selvfølgelig servicemindet og imødekommende
  • Du er løsningsorienteret og evner at arbejde i et travlt miljø med mange samarbejdspartnere og bevarer samtidig overblikket
  • Du besidder stærke kommunikationsevner både mundtligt og skriftligt
  • Du er struktureret og organiseret
  • Du begår dig med lethed i IT-systemer, og du har erfaring med at anvende Office-pakken
  • Du har personlig autoritet og smitter andre med dit drive og energi
  • Du trivedes med nye udfordringer og er ikke bange for at kaste dig ud i noget nyt
  • Du vil gerne løbende lære og tilegne dig nye kompetencer
  • Du udviser gode samarbejdsevner og styrker det gode arbejdsmiljø
  • Du er en god kollega, der udviser overskud og er med til at skabe god stemning i teamet og i organisationen
  • Du forstår at modtage og give feedback på en konstruktive måde
  • Du kan identificere dig med vores værdier, respekt, faglighed, dialog, tillid og omsorg.

Hvorfor skal du vælge Psykiatri Plus Omsorg som arbejdsplads?

Vi kan tilbyde dig et job i en ambitiøs privat virksomhed, der har som vedvarende mål at være de bedste indenfor sin branche, og derfor ikke ønsker at gå på kompromis med høj kundeservice og kvalitet i opgaveudførelsen.

Du vil blive en del af en unik virksomhedskultur skabt af kompetente og yderst passionerede medarbejdere, der står sammen om at skabe succes.

I stillingen som kundekonsulent bliver du ansat i en fuldtidsstilling på jobløn, hvor der forventeligt kan opstå situationer uden for normal arbejdstid.

Vi tilbyder selvfølgelig en attraktiv løn, der matcher dine kvalifikationer. Derudover tilbyder vi pensionsordning og sundhedsforsikring, kantineordning, træningsfaciliteter, dygtige kollegaer, og en ledelse der har fokus på social kapital og din udvikling.

Kontakt og ansøgningsfrist

For spørgsmål til stillingens indhold, kan kundecenterchef Vivian Skjoldshøj kontaktes på telefon 20 60 16 86

Vi glæder os til at modtage din ansøgning og CV senest den 5. juni 2021

Vi holder løbende samtaler 

Tiltrædelse snarest muligt eller senest d. 1. august 2021.

 

Ansøg stillingen